Verhuur

De ruimtes van Filah en de Schakel worden ook verhuurd aan derden. Met de huur van onze ruimtes dragen huurders tevens bij aan het mogelijk maken van onze projecten.

Als u geïnteresseerd bent, kunt u contact opnemen via verhuur@kerkenbuurtwesterpark.nl.

De ruimtes worden niet verhuurd als oefenruimte voor muziek of uitbundige feesten. Daar zijn ze niet op ingericht en we willen geen overlast voor buren veroorzaken.

De Schakel
adres: de Wittenkade 109 (aanbouw Nassaukerk)

Faciliteiten van de Schakel:

• Voor circa 20/25 personen stoelen en tafels in losse opstelling.
  • Keuken met 4 pitstoestel, kleine magnetron, keukengerei
  • Mogelijkheid voor het zetten van koffie en thee (Bravilor Filter en percolator)
  • Professionele vaatwasser
  • Gebruik van WiFi
  • WC (m/v)
  • Ophangmogelijkheid voor foto’s/schilderijen aan de wanden

De huurtarieven zijn variabel, tussen de 25-50 euro per dagdeel. In overleg is als gedeeltelijke huurbetaling ook een tegenprestatie voor de buurt mogelijk. Wij gaan daarover graag met u in gesprek. Samen maken we de buurt mooi!

Filah
adres: van der Hoopstraat 43 huis

Faciliteiten van Filah:

• Voor circa 40 personen stoelen en tafels in losse opstelling. Om te zetten naar één grote (vergader/diner)tafel voor circa 24 personen
  • Keuken met 5 pitstoestel (inductie), oven, kleine magnetron, extra gasbrander, keukengerei
  • Mogelijkheid voor het zetten van koffie en thee (Bravilor Filter)
  • Professionele vaatwasser
  • Geluidsinstallatie met bluetooth aan te sturen
  • Gebruik van WiFi
  • Kleine achtertuin
  • WC (m/v)
  • Ophangmogelijkheid voor foto’s/schilderijen aan de wanden

De huurtarieven zijn variabel, tussen de 30-80 euro per dagdeel. In overleg is als gedeeltelijke huurbetaling ook een tegenprestatie voor de buurt mogelijk. Wij gaan daarover graag met u in gesprek. Samen maken we de buurt mooi!